Ni kan kalla det vad ni vill rap/poesilyrik/gospel/ filosofi/ politik..


Walk_to_Beautiful_06-743674
Spontan lyrik! 🙂 Jag bara skrev det för att testa ifall jag kunde på en gång köra igång vilket jag ska göra och ni kan kalla det vad ni än vill rap/poesilyrik/gospel/ filosofi/ politik… En gammal filosof sa en gång. It is not what you learn that makes it content important it is what you can do with it in the practice that makes it important…
I nästan alla länder har vi stora mängder resurs, men ändå går våra länderna i konkurs frågan är vilken börs? haha ni inser la vilket fusk, döva är eran öron men ändå blir ni berövade på era kapital gubben du har ju inget svar på tal,
I dessa länder finns inte bara arbetskraft utan även etablerad arbetarklass, vi är endast ett stenkast ifrån och det går inte att bortse ifrån vart vi kom ifrån mannen du vet som jag pratar om du kan inte få detta ifrån eller bortse ifrån kolla igenom den lilla ögonvrån pang pang pang är vart vi kom ifrån…
Genom olika statliga kontrollmedel överförs ”medel” från jordbruk till industri ni kan väl även se vilket hyckleri vi står inför, broder jag överför ALL jordens hat till denna elit eller ska jag kanske betala på kredit?
Kom så ska jag visa dig vägen dit, the way to make your life complete. Stop deceive the people that i receive so they missbeleive, man i cant beleive how people can be so dumb cuz all they do is hump eat drink and play dumb, you are good actors but cant forget the factor that we are the reactor! That makes hat in to love much love to those that stands for what we stretch our hand to and that is to the above!!!…Heaven

Ahmed Ibrahim- Idrott och hälsoansvarig

Kommentera

