En gåva är rösten & kärlekens ord är hårdare än slagord


Dont-support-the-greedy-LOW-RESEn gåva är rösten!!!
Saken att skapa är en grund att vara, vaka och bara prata, sluta hata. vad man kan skapa vi är grunden att vara. Vi vet hur det är att vara isolerad, exkluderad, vi vet hur det är att vara raderad och även segregerad. Genom vått och torrt, VI vet hur det är att leva hårt, du är grunden för vad vi har uppnått, är det förstått! Viljan att sträva är vad vi kan kräva ur vår personlighet,tillslut  framhäva. Det är en ära att skapa gemenskap och gemenskap skapar beredskap för nya tider nya strider, vi är här för att krossa alla hinder. Vart är trösten, Ahhh!!! släng iväg hösten för vi kan höja rösten, här kommer vi som ska skapa fred i mellanöstern!!!…
panther art one
Kärlekens ord är hårdare än slagord!!

Kärlek är något unik, kärlek är en gåta som är så ärorik, kärlek är ingen som helst lek det är inget du kan hitta bara på ett pek. KÄRLEK? Jag frågar mig själv vad ordet egentligen har för mening eller innebörd. Ger det något som helst hjälp eller genhjälp (skriker S.O.S hjälp) hjälp mig få reda på vad kärlek innebär, det är det enda jag bär känslan av att vara kär.Jag har fått lära mig själv om mig själv med hjälp utav läran om själv och själv insikt. Känslan! är en ära att bära, låt det få känna och väga, ge det till dina nära och kära, för detta är ved dem kommer att behöva,detta kan du öva! Det räcker, nu får det vara nog, det är dax att höra! Låt mig få köra, nu är ni allt inte så döva… HATARE!!! Det finns många skäl till varför ni blev skapade, från vad jag vet och från ifrån vad ni skall veta är att ni tillhör endast en mening HA! HA! HA!… ni vet att ni inte kan röra, börja inte pröva mitt tålamod som Allah vet att du aldrig kan förgöra…

Panter- Ahmed Ibrahim

One thought on “En gåva är rösten & kärlekens ord är hårdare än slagord

Kommentera

