Great white shark


Dolkstöten tvingade ledaren att träda fram och ta sitt jobbigaste beslut någonsin. Nämligen att avsätta kronprinsen. Erik har förstört sin politiska karriär och tappat sin trovärdighet helt. Synd för han verkade ha en lysande karriär framför sig inom sitt rasistiska parti.


Jag lider med dig Jimmie & dina bröder Erik Almqvist & Kent Ekeroth som inte är demoner eller extrema utan vanliga människor som delar sina åsikter med massor. Rasister är vanliga människor.

Jag tror på Jimmie Åkessons ord om att rensa det som skadar partiet. ”Var konsekvent då” som dina SDbröder säger. Har du modet och styrkan att utesluta Kent Ekeroth? Kan du leva upp till vad du lär ut om era ”nya riktlinjer”?

Kent filmade övergreppen. Beväpnade sig med järnrör mot människor som försvarat sig med ord & vetat om detta lång tid. Ingen minns en av de bästa utgångarna i sina nattliv trots att dem ”fruktade” för sina liv & ”OG” som dem sen skrattar åt i slutet av filmen. Dem har grovt överträtt partiets riktlinjer.

Därför måsta Kent bli tvingad att bli politiskt avsatt. Med samma journalistiska kniv som tyvärr fortfarande luktar färskt blod från den blödande kronprinsen.

Om inte Erik blir utesluten och avsatt, vad händer då? Tvärknas.

Media kommer då dreva & föra partiet mot avgrunden. Kent hotar eran image som ett ”demokratiskt parti”. Går Kent kan SD koncentrera sig på att vara fortsatt intolerant och rasistiskt.

SD och Jimmie kommer överleva sina skador. Trots journalisters vittring efter rasistiskt blod. Blödande vithajar kommer fortsatt fritt simma i våra landskapshav.

Vithajar är vackra. De förtjänar större respekt än vad folk tror om dem. De är endast farliga om man agerar & hanterar dem på fel sätt. Vackra är även Erik & Kent. Mindre vackra för att dem inte direkt stod upp för sitt kvinnohat & våld innan filmen blev känd. Men efteråt vackrare när Erik tagit avstånd från sitt inhumana agerande. Kent har inte tagit sitt ansvar. När ska Kent avgå? Kom ut ur din timeoutgarderob. Bra att du skäms. Stå upp med ryggrad. Ta ansvar. Be om förlåtelse. Be kvinnan som du våldsamt knuffar pröva ditt fall rättsligt. Fälls du i rätten. Ta ditt straff och sitt inne brors.

Rasister ska bemötas korrekt. På Soran Ismails vis. Med ord men framför allt organisering av folket. Soran har inte politisk organisering. Han har humor. Det är också ett viktigt. Tre feta järnrör & rasistisk avhumanisering är inget alternativ i kampen. Tankarna förde mig till John Hron R.I.P. Jag blev illa berörd när jag såg rören. Det gjorde fruktansvärt ont. Vad skulle Sverigedemokraterna göra med järnrören?

Innerst inne tror jag att Erik och Kent tror på sin politik av godo. Problemet är att Erik och Kent inte ser inte hur det skapar mer problem än förutsättningar och möjligheter i vårt samhälle. Dem har en felaktig analys av hur vi förbättrar samhället. Att ändra dessa människors värderingar om synen på människan i samhället tar tid och förklaringar. Det är en uppgift som ligger i våra händer som kämpar mot rasism och kvinnohat. Mot det utbredda våld av såkallade ”högerextremister” eller ”främlingsfientliga”. Jag kallar dem rasister. För det är rasism det handlar om. Inte ”äkta rasism” som David Kronelid enligt DN säger i en artikel. Vad är då falsk rasism frågar jag mig David som säkert menade det i godhet.

Nej. Uppgiften ligger i att ställa sig frågan. Hur får vi fler möjligheter för unga människor att må bra i den sjuka samhällskroppen?

Back to Jimmie Åkesson again. Lyssna bror. Om du har svårt för att utesluta dina bröder. Kicka denna låten i dina hörlurar.

Om jag står för det jag säger och kan göra mamma stolt. Så skiter jag helt i kritiker och annat folk”

Ton för ton heter låten.

Jimmie, ge plats för en annan när Kent kickas. Gärna en från SDU som säger: ”Jag är inte rasist. Jag är Sverigedemokrat”. Någon som är duktigare på att ta genvägar för att inte bli kallad rasist. Någon som kan gömma sig bakom ordet ”Babbe”. Vad betyder ordet?

Ordboken är framme. Jag söker i bokstavsordning. Babbel, Babbla, Babian, Baby, Babusjka men ingen Babbe?

Erik har hat i sig när han pratar. Du menar inte baby eller babusjka (rysk farmor). Eller din komiska tolkning av att Babbe betyder ”kickers”.

Nej Erik. Du är rasistisk, förminskar genom att referera till en liten kebab. Avhumanisera genom att anspela på Barbar dvs person som saknar kultur & förfinat levnadsätt. Nidbilden av en apa som börjar på B dyker upp. Babian. Babbe är briljant. Du har stavelserna med dig i din brutala härskarteknik. Skickligt måste jag säga från en person som jobbar med flow. Men det kan aldrig fälla en panter. Bara så du vet bror.

All makt åt Jimmies hårda handskar

All makt åt alla systrar och bröder som blivit kallade för hora, blatte, babbe eller fitta och som blivit attackerade av rasister med järnrör

Jag saluterar alla mina panter syskon i Götet. Och dem framtida pantrarna i Malmö.

Vi vänder blad och låter media ta hand om vithajarna. Själva laddar vi upp med styrka och besked när vi intar Malmö nästa vecka.

All makt åt folket

Panter Aram

2 thoughts on “Great white shark

Kommentera

